EN
Kada kupac treba dostaviti očitanje brojila?

Kada kupac treba dostaviti očitanje brojila?

Stanje brojila potrebno je dostaviti:
  • Ukoliko to zatraži HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o. (HEP ODS).
  • Kada se potrošnja kupca značajnije promijenila (primjerice, uključenje ili isključenje nekog od većih trošila u kućanstvu, električni bojler zamijenjen plinskim i sl.).
  • Ako brojilo zbog nedostupnosti nije očitano pri redovnom očitanju.
  • Ako je kupac realizirao pravo na samoočitanje, temeljem kojeg je obveza kupca mjesečno dostavljati očitanje brojila.
Ukoliko unutar obračunskog razdoblja kupac želi dostaviti očitanje brojila električne energije to može učiniti putem:
  • web aplikacije Moja mreža,
  • besplatnog telefonskog automata HEP ODS-a - 0800 0555,
  • besplatnog kontakt telefona pripadajućeg distribucijskog područja,
  • osobnim dolaskom u najbližu poslovnicu HEP ODS-a,
  • slanjem poruke putem Viber-a za primatelja HEP ODS,  
  • slanjem SMS poruke na broj 811551 po cijeni SMS-a određenoj unutar Vaše mobilne tarife.
 
Za dostavu očitanja potreban je broj obračunskog mjernog mjesta (OMM) te stanje brojila.
 
.