EN
Kako podnijeti prigovor ili reklamaciju?

Kako podnijeti prigovor ili reklamaciju?

Svaki kupac HEP Elektre ima pravo na podnošenje pisanog prigovora u poslovnim prostorijama HEP Elektre (centri za kupce), putem pošte i elektroničke pošte (web obrazac). Kontakt podaci HEP Elektre dostupni su ovdje.

Prilikom podnošenja prigovora isti mora sadržavati:
- sve podatke potrebne za identifikaciju kranjeg kupca,
- obrazloženje razloga za prigovor,
- po potrebi dokumentaciju i druge dokaze na kojim se temelji prigovor.
 
Ukoliko niste zadovoljni dobivenim očitovanjem ili smatrate da ste na bilo koji način zakinuti, vaše je pravo obratiti se Povjerenstvu za reklamacije potrošača. Povjerenstva za reklamacije potrošača sastavljena su od predstavnika lokalnih udruga za zaštitu potrošača te predstavnika HEP Elektre. Povjerenstva djeluju u Službama za javnu opskrbu, a možete im se obratiti pisanim putem i to osobno u poslovnim prostorijama HEP Elektre (centri za kupce), putem pošte i elektroničke pošte (web obrazac) s naznakom: „Za Povjerenstvo za reklamacije potrošača“.