EN
Kako mogu obustaviti dostavu računa u papirnatom obliku i aktivirati preuzimanje računa elektroničkim putem?

Kako mogu obustaviti dostavu računa u papirnatom obliku i aktivirati preuzimanje računa elektroničkim putem?

HEP-Toplinarstvo nudi mogućnost prestanka dostave računa za toplinsku energiju u papirnatom obliku putem redovne pošte i preuzimanje računa elektroničkim putem.
 
Preduvjet za navedeno je da pristupite aplikaciji Moj račun za toplinsku energiju te da otvorite korisnički profil, odnosno registrirate se.

Nakon toga, uslugu preuzimanja računa elektroničkim putem i prestanka dostave papirnatih računa aktivirate na načine opisane u nastavku.

AKTIVACIJA I DEAKTIVACIJA PREUZIMANJA RAČUNA ELEKTRONIČKIM PUTEM ZA KRAJNJE KUPCE KATEGORIJE KUĆANSTVA

Krajnji kupci kategorije kućanstva mogu aktivirati uslugu preuzimanja računa elektroničkim putem i prestanka dostave papirnatih računa za toplinsku energiju na jedan od sljedećih načina:

  • unutar aplikacije Moj račun za toplinsku energiju u rubrici RAČUNI označite kvačicom polje Aktiviraj e-račun. Aktivacijom ove opcije na adresu elektroničke pošte s kojom ste prijavljeni u aplikaciju Moj račun za toplinsku energiju te koja predstavlja Vaše korisničko ime svaki će se mjesec dostavljati obavijest da je račun kreiran i da original računa možete preuzeti u aplikaciji Moj račun za toplinsku energiju. 
ili
  • na e-mail toplinarstvo@hep.hr (za adrese na području Zagreba, Velike Gorice, Samobora, Zaprešića i Siska) ili na e-mail toplinarstvo.osijek@hep.hr (za adrese na području Osijeka) pošaljite pisani zahtjev za dostavu e-računa za toplinsku energiju i prestanak slanja papirnatih računa za Vašu šifru krajnjeg kupca toplinske energije. U zahtjevu je potrebno dostaviti adresu elektroničke pošte na koju će Vam se svaki mjesec dostavljati obavijest da je račun kreiran i da original računa možete preuzeti u aplikaciji Moj račun za toplinsku energiju. U slučaju promjene Vaše adrese elektroničke pošte istog dana kada nastane promjena trebate obavijestiti HEP-Toplinarstvo o novoj adresi putem e-maila. Aktivacijom ove opcije na Vašu adresu elektroničke pošte svaki će se mjesec dostavljati obavijest da je račun kreiran i da original računa možete preuzeti u aplikaciji Moj račun. Uz ovu obavijest na istu adresu elektroničke pošte svaki mjesec ćete zaprimiti prijepis računa za toplinsku energiju. Obrazac zahtjeva za preuzimanje računa putem aplikacije Moj račun i obustavu slanja računa u papirnatom obliku možete preuzeti ovdje.
Deaktivaciju (povlačenje) Vašeg zahtjeva za preuzimanje računa elektroničkim putem, odnosno podnošenje zahtjeva da Vam se računi za toplinsku energiju ponovno dostavljaju papirnatim putem, možete izvršiti unutar aplikacije Moj račun za toplinsku energiju na način da u rubrici RAČUNI označite kvačicom polje Dektiviraj e-račun ili podnošenjem pisanog zahtjeva za deaktivaciju putem e-maila.
 
AKTIVACIJA I DEAKTIVACIJA PREUZIMANJA RAČUNA ELEKTRONIČKIM PUTEM ZA KRAJNJE KUPCE KATEGORIJE INDUSTRIJA I POSLOVNI POTROŠAČI

Krajnji kupci kategorije industrija i poslovni potrošači mogu aktivirati uslugu preuzimanja računa elektroničkim putem i prestanka dostave papirnatih računa za toplinsku energiju na sljedeći način:
  • na e-mail toplinarstvo@hep.hr (za adrese na području Zagreba, Velike Gorice, Samobora, Zaprešića i Siska) ili na e-mail toplinarstvo.osijek@hep.hr (za adrese na području Osijeka) pošaljite pisani zahtjev za dostavu e-računa za toplinsku energiju i prestanak slanja papirnatih računa za Vašu šifru krajnjeg kupca toplinske energije. U zahtjevu je potrebno dostaviti adresu elektroničke pošte na koju će Vam se svaki mjesec dostavljati obavijest da je račun kreiran i da original računa možete preuzeti u aplikaciji Moj račun za toplinsku energiju. U slučaju promjene Vaše adrese elektroničke pošte istog dana kada nastane promjena trebate obavijestiti HEP-Toplinarstvo o novoj adresi putem e-maila. Aktivacijom ove opcije na Vašu adresu elektroničke pošte svaki će se mjesec dostavljati obavijest da je račun kreiran i da original računa možete preuzeti u aplikaciji Moj račun. Uz ovu obavijest na istu adresu elektroničke pošte svaki mjesec ćete zaprimiti prijepis računa za toplinsku energiju. Obrazac zahtjeva za preuzimanje računa putem aplikacije Moj račun i obustavu slanja računa u papirnatom obliku možete preuzeti ovdje.

Deaktivaciju (povlačenje) Vašeg zahtjeva za preuzimanje računa elektroničkim putem, odnosno podnošenje zahtjeva da Vam se računi za toplinsku energiju ponovno dostavljaju papirnatim putem, možete izvršiti slanjem pisanog zahtjeva za deaktivaciju putem e-maila.