EN
Kada i zašto dostaviti stanje brojila?

Kada i zašto dostaviti stanje brojila?

  • Kada HEP ODS pozove kupce da dostave očitanje (pr. u slučaju promjene cijene električne energije).
  • Kada se vaša potrošnja značajnije promijenila (pr. uključili ste ili isključili neko od većih trošila u vašem kućanstvu, električni bojler ste zamijenili plinskim i sl.).
  • Ako niste bili prisutni pri redovnom očitanju ili vaše brojilo zbog nedostupnosti nije očitano.
  • Ako ste HEP ODS-u uputili zahtjev za samoočitanje, temeljem kojeg ste se obvezali mjesečno dostavljati očitanje  brojila.
Ako unutar obračunskog razdoblja želite dostaviti očitanje vašeg brojila električne energije to možete učiniti na sljedeće načine:
  • putem aplikacije Moja mreža;
  • pozivom na besplatni telefonski automat 0800 0555;
  • pozivom na besplatni telefonski broj nadležnog distribucijskog područja ili osobnim dolaskom,
  • slanjem SMS poruke na broj 811551 (po cijeni SMS-a određenoj unutar Vaše mobilne tarife).
Za dostavu očitanja potreban je broj obračunskog mjernog mjesta (OMM) te stanje brojila.