HEP Elektra je kupcima kategorije kućanstvo omogućila uslugu dostave računa elektroničkom poštom (e-mailom). Usluga je razvijena s ciljem podizanja kvalitete usluga, ubrzanja procesa dostave računa te očuvanja prirodnih resursa. Aktivacijom ove usluge kupac više neće zaprimati račune u papirnatom obliku. Navedena usluga je besplatna i jednostavno se aktivira.
Zaprimanje računa isključivo putem elektroničke pošte
posredstvom aplikacije Moj račun svaki kupac HEP Elektre može jednostavno aktivirati jednim klikom. Odnosno nakon prijave u aplikaciju Moj račun na alatnoj traci potrebno je odabrati polje Korisnik te razgranati podatke ispod naziva Lista kupaca (slika 1.) i označiti polje „Želim primati račun na mail“ (slika 2.).
Slika 1.
Slika 2.
Odabirom usluge kupac daje suglasnost za prihvat računa isključivo elektroničkim putem. Adresa elektroničke pošte koju kupac koristi kao prijavu na aplikaciju „Moj račun“ biti će adresa na koju će kupac zaprimati račune za utrošenu električnu energiju. Usluga se može opozvati čime se računi ponovno upućuju putem pošte.
Odabirom zaprimanja računa za utrošenu električnu energiju isključivo elektroničkim putem doprinosite zaštiti prirode.