EN
Kako podnijeti prigovor ili reklamaciju?

Kako podnijeti prigovor ili reklamaciju?

Ukoliko imate primjedbe na zaprimljeni obračun, mjesečne novčane obveze (akontacije) i slično, molimo vas da nam se obratite pisanim putem (putem pošte ili web obrasca).

Prilikom podnošenja prigovora isti mora sadržavati:
- sve podatke potrebne za identifikaciju kranjeg kupca,
- obrazloženje razloga za prigovor,
- po potrebi dokumentaciju i druge dokaze na kojim se temelji prigovor.
 
Ukoliko niste zadovoljni dobivenim očitovanjem ili smatrate da ste na bilo koji način zakinuti, vaše je pravo obratiti se Povjerenstvu za reklamacije potrošača.
 
Povjerenstva za reklamacije potrošača sastavljena su od predstavnika lokalnih udruga za zaštitu potrošača te predstavnika HEP Elektre. Povjerenstva djeluju u Službama za javnu opskrbu, a možete im se obratiti isključivo pisanim putem, na adresu istaknutu na poleđini vašeg računa, s naznakom: „Za Povjerenstvo za reklamacije potrošača“.