EN
HEP-ove marketinške kampanje nižu uspjehe

HEP-ove marketinške kampanje nižu uspjehe

05.12.2016.
Plakat „Sjaj u tami“ Hrvatske elektroprivrede na dodjeli nagrada Outward proglašen najboljim u kategoriji megaboarda.

U konkurenciji za nagradu Outward  bila su 52 plakata koja su krasila vanjske službene plakatne površine diljem Hrvatske, u razdoblju od siječnja 2014. do rujna 2016. godine.

Direktorica Sektora za tržišnu i marketinšku strategiju Vlatka Kamenić Jagodić prilikom preuzimanja nagrade izrazila je zadovoljstvo što se megaboardom simbolično uspjelo prikazali ono što HEP doista jest, tvrtka koja donosi svjetlost i toplinu u domove svojih kupaca na području cijele Hrvatske.  „Uloga HEP-a puno je veća od uloge ostalih opskrbljivača. Naši djelatnici su uvijek na terenu, često u vrlo zahtjevnim vremenskim uvjetima, poput poplava, požara i ledenih kiša. Iznimno smo zadovoljni što je i struka prepoznala vrijednost ove kampanje“, kazala je Kamenić Jagodić.

Povodom 120. obljetnice, Hrvatska elektroprivreda provela je  imidž kampanju pod sloganom „Sjaj u tami“, koja je obuhvatila i vanjsko oglašavanje - karta Hrvatske s porukom „Sjaj u tami“ zasjala je diljem zemlje. To je već druga nagrada iz područja oglašavanja koja je dodijeljena HEP-u ovoj godini - kampanja za m-hepi aplikaciju nagrađena je prestižnom nagradom Effie.