EN
TEESCHOOLS

TEESCHOOLS

Kroz TEESCHOOLS (Tools for Energy Efficiency in Schools) projekt želi se olakšati provedba Direktive o energetskoj učinkovitosti kojom se stvaraju pretpostavke da više gradova, financijskih institucija i konzultantskih tvrtki razviju projekte temeljite obnove škola u nadolazećim godinama. U tom smislu će se testirati i potvrditi integrirani skup alata koji će biti razvijen tijekom projekta u okviru pilot aktivnosti koje će se provoditi u svim regijama koje projekt obuhvaća, posebna pažnja posvetit će se korištenju obnovljivih izvora energije. Na projektu sudjeluje 15 partnera iz 7 zemalja (Italije, Španjolske, Grčke, Hrvatske, BiH, Cipra i Francuske).
 
Piloti će uključivati:
  • energetske preglede reprezentativnih školskih objekata
  • izradu preliminarnih planova obnove
  • izračun emisija ugljičnog dioksida nakon obnove
  • razvoj modela energetskih usluga i sheme financiranja.
Projekt se sufinancira iz Europskog fonda za regionalni razvoj (EFRR), kroz Interreg MED Programme (Program transnacionalne suradnje) koji podržava sudjelovanje privatnog sektora (mala i srednja poduzeća) te organizacija civilnog društva.
 
Ciljevi projekta:
  • potaknuti priljev više privatnih sredstava u obnovu javnih zgrada
  • podrška MED regije da ispune obveze koje postavljaju EPBD i EED direktive
  • jačanje kapaciteta za upravljanje energijom u javnim zgradama
Ukupna vrijednost projekta je 2.840.000,00 EUR, sufinanciran od strane EU fondova 85%.

Vrijeme trajanja projekta je 36 mjeseci, od 1. veljače 2017. do  29. veljače 2020. 
                                                                                    
Partneri na projektu:  ENEA (vodeći partner),  Comune di Udine,  Comune di Castel San Pietro Terme (IT), HEP ESCO, Grad Split (HR), FVMP,  Consorci de la Ribera (ES), EGTC Efxini Poli, Gkonis V.-Gkonis N.-Stournaras I.-Sapranidis A. I.K.E., Thessaloniki Architects Association, TEE-TSCG (GR), Zeničko-dobojski kanton (BA), Cyprus Energy Agency, Pedagogiko Institouto Kyprou (CY), Prioriterre (FR).