EN

Kako podnijeti reklamaciju?

Pisanim prigovorom možete djelomično ili u cijelosti osporiti račun za toplinsku energiju u roku od 15 dana od dana izdavanja računa, a nesporni dio dužni ste platiti u roku dospijeća računa. 

U skladu s važećim Zakonom o zaštiti potrošača, pisani prigovor možete nam dostaviti:
  • za Zagreb, Veliku Goricu, Samobor, Zaprešić i Sisak pisanim putem ili osobnom dostavom na adresu HEP-TOPLINARSTVO d.o.o. Miševečka 15/a, 10000 Zagreb te putem elektroničke pošte  toplinarstvo@hep.hr
  • za Osijek pisanim putem ili osobnom dostavom na adresu HEP-TOPLINARSTVO d.o.o. Pogon Osijek, Ulica cara Hadrijana 7, 31103 Osijek te putem elektroničke pošte toplinarstvo.osijek@hep.hr.

Prilikom podnošenja reklamacije ista mora sadržavati:
- sve podatke potrebne za identifikaciju kranjeg kupca,
- obrazloženje razloga za reklamaciju,
- po potrebi dokumentaciju i druge dokaze na kojim se temelji reklamacija.
 
Ukoliko niste zadovoljni dobivenim očitovanjem ili smatrate da ste na bilo koji način zakinuti, vaše je pravo obratiti se Povjerenstvu za reklamacije potrošača.
 
Povjerenstva za reklamacije potrošača sastavljena su od predstavnika lokalnih udruga za zaštitu potrošača te predstavnika HEP-Toplinarstva. Povjerenstva postoje u Zagrebu, Osijeku i Sisku, a možete im se obratiti isključivo pisanim putem s naznakom: „Za Povjerenstvo za reklamacije potrošača“, na adrese koje možete pronaći ovdje