EN
Reklamacije

Reklamacije

Imate li reklamacije na primljeni obračun, mjesečne novčane obveze (akontacijske rate) i slično, molimo vas da nam se obratite pisanim putem (putem pošte, kontakt formulara na ovim stranicama ili faksom), osobno na šalteru ili na potrošački telefon 0800 300 414.

Ukoliko ste se obratili s vašim problemom na bilo koji od gore navedenih načina, a niste zadovoljni očitovanjem, odnosno smatrate da ste na bilo koji način zakinuti, Vaše je pravo obratiti se Povjerenstvu za reklamacije potrošača pri Elektri Zadar.

Povjerenstvu za reklamacije potrošača sastavljeno je od predstavnika lokalnih udruga za zaštitu potrošača te predstavnika HEP-Operatora distribucijskog sustava d.o.o. Povjerenstvu se možete obratiti isključivo pisanim putem, na adresu vaše Elektre, s naznakom: „Za Povjerenstvo za reklamacije potrošača“.

 

HEP-Operator distribucijskog sustava d.o.o.
Elektra Zadar

  Adresa  
Kupci kategorije kućanstvo Ulica kralja Dmitra Zvonimira 8, 23000 Zadar tel: 023 290 414
       023 290 500
    faks 023 290 493
        023 314 219
        023 312 522
Kupci kategorije  poduzetništvo Ulica kralja Dmitra Zvonimira 8, 23000 Zadar tel: 023 290 414
       023 290 404
    faks 023 290 493
       023 314 219
       023 312 522