EN
Kako i kada mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača?

Kako i kada mogu podnijeti reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije potrošača?

Ukoliko imate primjedbe na mjerne podatke (očitanje Vašeg brojila) ili slično, molimo vas da nam se obratite pisanim putem (putem pošte, kontakt formulara na ovim stranicama ili faksom). Na raspolaganju su Vam naši radnici na šalterima te na potrošačkim telefonima područnih distribucijskih područja (elektri).

Ukoliko niste zadovoljni dobivenim očitovanjem ili smatrate da ste na bilo koji način zakinuti, vaše je pravo obratiti se Povjerenstvu za reklamacije potrošača u svom distribucijskom području (elektri).

Povjerenstva za reklamacije potrošača sastavljena su od predstavnika lokalnih udruga za zaštitu potrošača te predstavnika HEP-Operatora distribucijskog sustava d.o.o. Povjerenstva postoje u svim distribucijskim područjima, a možete im se obratiti isključivo pisanim putem, na adresu vaše elektre, s naznakom: „Za Povjerenstvo za reklamacije potrošača“.