NaslovnaEnglishMapa webaKontaktiZa medije
   HEP d.d.
   
 
 

Odnosi s potrošačima

Priznanje za zaštitu potrošača

Kupci električne energije, u anketi Nacionalnog centra za edukaciju i informiranje potrošača, provedenoj u drugoj polovici 2003. godine, svrstali su HEP među 50 hrvatskih tvrtki "s dobrim proizvodima ili uslugama". Temeljem ankete, HEP je na 1. saboru zaštite potrošača, u ožujku 2004. godine dobio priznanje "za pojednostavljenje obračuna potrošnje električne energije i zaštitu potrošača električne energije".


Suradnja s udrugama za zaštitu potrošača

HEP je jedna od prvih tvrtki koja je udruge potrošača (Savez udruga za zaštitu potrošača Hrvatske Potrošač, Savez udruga za zaštitu potrošača Hrvatske), skoro na samom početku njihova konstituiranja, prepoznala kao relevantne sugovornike.

Još 2000. godine održan je prvi sastanak o zahtjevu HEP-a za promjenom cijene električne energije za kategoriju kućanstva. Udruge potrošača sustavno se upoznaju s promjenama zakonskih i podzakonskih akata te s novostima u odnosu prema kupcima električne energije u okolnostima otvaranja elektroenergetskog tržišta.

Povjerenstva za reklamacije

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, u 21 distribucijskom području HEP Operatora distribucijskog sustava te u HEP Toplinarstvu i HEP Plinu osnovana su povjerenstva za reklamacije potrošača u kojima su, uz predstavnike pojedinih HEP-ovih društava, odnosno područja, zastupljeni i predstavnici udruga potrošača.

U žalbenom postupku kupac se pisanim putem obraća mjerodavnoj službi u svojoj elektrodistribucijskoj tvrtki. Ako nije zadovoljan zaprimljenim očitovanjem, kupac se može obratiti Povjerenstvu za reklamacije potrošača. Povjerenstvo donosi odluku o utemeljenosti žalbe te je dostavlja kupcu.



 
Novosti/news
www.hep.hr HEP grupa Pravne napomene/legal noticies Pravne napomene  
HEP grupa, Ulica grada Vukovara 37, 10000 Zagreb, tel: +385 1 63 22 111, fax: +385 1 61 70 430