EN

HEP osvojio prestižnu marketinšku nagradu Effie

18.04.2016.
Od 14. do 17. travnja u Rovinju je održan već tradicionalni festival Dani komunikacija, koji okuplja domaće marketinške profesionalce iz kreativnih i medijskih agencija i tvrtki oglašivača. Osim edukativnih radionica i izlaganja marketinških stručnjaka, održavaju se i strukovna natjecanja, od kojih je najistaknutije natjecanje Effie.

Nagradom Effie domaća marketinška industrija već sedmu godinu za redom prepoznaje i nagrađuje najznačajnija postignuća u tržišnim komunikacijama u segmentima učinkovitosti i strateškog promišljanja marketinških kampanja.

Ukupno 36 marketinških kampanja različitih industrija prijavljeno je na ovogodišnje natjecanje, a dodijeljeno je šest nagrada. HEP je prijavio je kampanju za mobilnu aplikaciju m-hepi, kojom je aplikaciju bilo planirano pozicionirati kao modernu i funkcionalnu dodanu vrijednost, a sam proizvod Hepi kao inovativni brend koji brine o svojim kupcima. Uspjeh marketinške kampanje i ostvarene kvalitetne poslovne rezultate prepoznao je stručan žiri te je tako HEP-ova kampanja za mobilnu aplikaciju m-hepi osvojila brončanu nagradu Effie.

Nagradu je preuzela direktorica Sektora za tržišnu i marketinšku strategiju HEP-a Vlatka Kamenić Jagodić koja je tom prigodom izjavila:  Zahvaljujem svima koji su sudjelovali u stvaranju kampanje za m-hepi mobilnu aplikaciju. Hepi je relativno mlad u oglašavanju te je time ovo za nas vrlo velik uspjeh. Priznanje struke potvrda je da je marketinška strategija HEP-a na pravom putu, a ujedno nam je i poticaj da i u buduće ostvarujemo ovako izvrsne rezultate.

HEP-ova imidž kampanja „Sjaj u tami“ ušla je u finale natjecanja Ideja X, u kategoriji samopromocija i korporativne komunikacije, kojim se nagrađuju najoriginalnije ideje marketinških kampanja, koje su jedinstvene i pomiču granice.

Posebno zahvaljujemo svim partnerima koji su zaslužni za rezultate i koji su sudjelovali u stvaranju kampanja „m-hepi“ i „Sjaj u tami“: kreativnoj agenciji McCann/Fahrenheit, medijskoj agenciji Real grupa i produkcijskoj kući Švenk.