Zbog prelaska na novi aplikativni sustav te tehničkih poteškoća koje su se pri tome pojavile, došlo je do neželjenih kašnjenja u izradi i isporuci računa za električnu energiju te su mnogi Vaši zahtjevi obrađivani sa zakašnjenjem.
Poštovana/i,
zbog prelaska na novi aplikativni sustav te tehničkih poteškoća koje su se pri tome pojavile, došlo je do neželjenih kašnjenja u izradi i isporuci računa za električnu energiju te su mnogi Vaši zahtjevi obrađivani sa zakašnjenjem. Isto je uzrokovalo i veliko povećanje broja poziva kupaca. Svjesni smo čekanja na razgovor s operaterom na našem besplatnom info telefonu
0800 300 303, ali tako veliku količinu poziva, u ovoj iznimnoj situaciji, nismo u mogućnosti zaprimiti bez čekanja.
Zbog kašnjenja u isporuci računa, rokovi za plaćanje prilagođeni su datumu slanja računa, kako biste imali dovoljno vremena za plaćanje.
Ispričavamo se za navedene događaje te Vas ujedno obavještavamo da nam primjedbe i pitanja vezano uz račune možete dostavljati i putem elektroničke pošte na adresu:
elektra@hep.hr. Na svaki Vaš upit, nastojat ćemo odgovoriti u najkraćem vremenu.
Hvala na razumijevanju,
Vaša HEP ELEKTRA